glad jullis dag!

Hej!

En glad Jullis som skriver idag!
Pallrade mig till skolan idag för en lektion som vi inte ens fick redovisa på.
Men men, gör mig ingenting, fick ju träffa mina klassisar :)
Sen gick jag&Johanna hem hit & pratade lite.
Hihi :)

Fick föresten ett sms från Elin idag.
Hon låg på playan med en sex on the beach i handen.
Julia inte alls avundsjuk på det! ;-)

Nyss var Hanna&Carina här & hälsade på!
Så kul att se Hanna igen!
Men imorgon åker hon tillbaka,
så bara hålla tummarna för att hon får ledigt från sitt jobb den12juni & hinner komma till mig!

Nu ska jag kila ner & byta om sen ska jag ta en promenad med Natalie! :-)

Den här dagen har verkligen varit bra känns det som&hoppas den fortsätter så! :)
Nu måste jag kila.
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0