män som hatar kvinnor

Hej!

Hade ingen tid till att blogga tidigare idag.
Började med att Elin&jag tog oss en morgon promenad
runt uppe i brattberget & kollade på hus :)
Sen runt 11 kom Moa och vi började plugga psykologi.
När vi sen gav upp några timmar senare tog mormor&jag
bilen och åkte till alla gravar & satte ut påskliljor.
Sen tog vi en tripp till Herrfallet & fixade lite,
sen avslutade vi med en fika hos moster på landet :)
Fick även träffa lilla Cooper nu :)

Hann bara hem och skicka iväg en jobbansökan, sen gasade jag&Elin iväg till Örebro.
Först blev det Marieberg, men där hittade vi ingenting.
Så blev det kvällsmat på Max.
& slutligen åkte vi in till stan & gick på bio!
Vi såg Män som hatar kvinnor!
En otroligt bra film!
Kanske en av de bästa jag har sett.
Men usch, den var hemsk också.
Tur att jag hade jackan med mig ;-)

Nu äntligen är jag hemma.
Så eftersom jag har hunnit blivit pigg nu ska jag kolla på Midgård.
Sen sova.

Imorgon blir det påskmiddag med släkten :)

G o d n a t t  : - )  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0