nintendo

Sålde en biljett till senare idag :)

Har bara slappat här hemma ikväll.
Nu har jag förflyttat mig ner en våning för jag somnade där uppe.
Har så jäkla lätt att somna i den soffan där.
Ligger och kollar på Van Vreetern nu.
Den serien är ju inte som Beck eller Wallander, men den duger.
Men de positiva är ju att jag inte vet vem mördaren är.

Om jag orkar efter den så ska jag nog kolla på Ringaren av Notre dame.
Var nämnligen uppe i mitt gamla rum idag där vi numera förvarar en massa gamla saker.
Och då plockade jag med mig några gamla vhs filmer :)
Hittade även ett gammalt nintendo spel!
Nu måste vi bara hitta en sladd till de som är borta sen kan jag börja spela igen! :D

Ska nog koncentrera mig på filmen nu.
Jag har börjat misstänka vem mördaren är!
Det börjar bli spännande nu..

Godnatt på er :-) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0