slutet på projekt&tagga inför ikväll!

Hej hopp hallå alla glada! :)

Skjutsade ut kusinen på landet för ett tag sen, han skulle hugga ved.
Så nu äter jag lite glass jag hittade i frysen.
Ska skriva klart det sista på mitt projektarbete nu!
Sen väntar jag på att kusin vitamin ska slå mig en signal.
Brukar vara så att han glömmer så jag tillslut får ringa,
men det visar sig hur det blir.

Taggar ni för ikväll då?
Det gör jag vill jag lova!
Tror på en tokbra kväll!
Börjar med att korka upp här hemma med klassen!
Sen knallar vi vidare till källarn vid 10 & lyssnar på banden.
Kan tänka mig att dom som inte befinner sig där kommer att missa nånting ;-)

Men nu är det dags att skriva klart det sista, sen är det ur världen!

Ha en tokbra fredag!
STOOOR PUSSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0