studentklänning på g

Asså projektet tar död på mig snart!
Och en viss lärare kan ju gå & dra nått gammalt över sig!
Vad har hon för liv igentligen?
Hur mycket tror hon att vi orkar med dom sista veckorna igentligen?

Nått som är kul iallafall är ju studentmössorna.
Gick omkring i min idag när jag kom hem, hihi :)
Men nu är den nerpackad igen.
Annars kanske nått händer med den så klantig som jag är.

Imorgon tar jag mig endast till skolan för att sälja biljetter nån timme.
Sen pallrar jag mig hem igen.
Och på kvällen ska vi köra grejer till Stadskällaren.

Glömde föresten att berätta.
Mamma & jag var iväg & fixade med min studentklänning idag!
Så ska iväg och lämna tyget imorgon, sen hoppas jag att den börjar sys! :)


Men nu ska jag skriva på så det händer någonting.
Pussilago! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

kan en viss lärare vara ann to the britt? hon gick mental sista veckorna på oss med

2009-04-17 @ 11:20:56
URL: http://agarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0