tankar

Ibland undrar jag hur det vore om man bara åkte iväg härifrån. Packar en väska och åker bort från alla bekymmer. Undra om allting skulle bli lättare då? Till ett ställe långt härifrån. Skulle det lösa alla problem då eller skulle allting bara bli värre? Jag skulle vilja åka härifrån i höst. Få sakna allting om man nu skulle göra det. Komma härifrån & få pova på någonting nytt. Åka någonstans där ingen vet någonting om en själv, där alla skulle behöva bilda sig en egen uppfattning om en. Tänk vad skönt med en egen lägenhet. Jag längtar tills sommaren när jag för huset för mig själv oftare.

Nu ska jag ut & gå.
Tankarna får fortsätta där.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0