älskade bakis söndag :)

Ja då var det dags för en bakisdag idag :)
Ligger förfarande kvar i sängen & jag orkar inte gå upp för de är så skönt här. Blir kanske kvar en stund till innan jag måste upp & städa.

Hade iallafall en kul kväll på källarn igår :) Runt 3 kom en full & go Julia hem & stupade i sängen.

Vad jag ska göra idag är inte bestämt, skulle ju kanske bli bio, men orkar jag verkligen det idag? Sitter iallafall & håller tummarna nu för tjejerna som spelar semifinalen nu nere i götet! Skulle gärna vilja se dom spela, men det får bli sen i Vasahallen :)

Ska väl kanske försöka ta mig till duschen iallafall, men fan. Jag ligger ju så förbannat skönt här! Ligger några minuter till bara, hihi :)

Ha en bra dag
puss julia ♥





man måste väl få ha någonting för sig själv även fast man bor i arboga, eller har jag fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0