glöm inte kl 19 & 20.10 ikväll!

Kvällen började med mat&fix hos Fiffi därefter korkade vi upp :) Johanna, Sofia & Hanna ramlade in, sen var det full fart. Glasen tömdes & klockan tickade. Sen bar de iväg mot källarn där det var en massa folk. Hade en jätte rolig kväll som vanligt i bra sällskap :) Blev en fellinirunda sen vandrade en full julia hemåt nångång under natten :)

Idag vaknade jag vid 7 första gången, varför gjorde jag det? Men jag somnade om sen & vaknade runt en halv 11. Så nu har jag vart hos Fiffi & hämtat hem alla mina saker,

Men nu ska jag följa med mamma & äta.

Vid 4 sen blir det hem till Natalie & ladda inför ikväll! ;-)

Glöm inte, kl. 19.00 & 20.10 ikväll!
Puss
j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0