klockren hemmafest!

Nu har jag haft ett uppehåll i bloggen.
Så kan det bli ibland när man inte har nått att skriva.

Dom senaste dagarna har jag jobbat. & så har även medeltidsdagarna tagit slut. Hade iallafall flera roliga partykvällar med underbart sällskap då! Tanken var ju att det skulle bli en nykter vecka, men nä de sket sig. Vin drickande i tisdags & fest igår! Det var en klockren kväll hos Sebbe med roligt folk. Vi skippade utgången & körde hemmafest hela kvällen. Hade hur kul som helst! Det måste göras om snart, haha. :-)

Nu ligger jag & Hanna utslagna i soffan, haha. Får se vad det blir av denna dag sen, känns som om de kan bli en jäkla massa slappande framför tvn.

Kommer nog bli en dålig uppdatering de här närmsta dagarna för hemma har jag ingen dator. Hoppas att kunna fixa det i veckan.


Ska vara social nu.
Puss
j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0