mina senaste dagar

I lördags jobbade jag igen som vanligt. Sen planerade vi in bio i Örebro då vi såg En sommar med Göran. Rolig film de där ;-) Sen lite spontant bestämde vi oss för att gå ut, så blev hem för en snabbfix & då menar jag snabb :p Hamnade på källarn, började nykter & slutade full :) Somnade runt 4 på morgonen & vaknade vid 8, lite tungt eftersom det väntades 8 timmars pass sen under dagen. Men jag överlevde det med.

Igår slog Emma&jag till på en biltur ute på landet, vi letade djur! Det  vi såg var ett antal kor, hästar, några rådjur & en halv älg! ;-) Rolig kväll de hade vi kan jag lova där i bilen, tänk vad den är bra :) Idag gjorde vi en utflykt till & denna gång var Natalie med. Vi skulle ut & plocka svamp, men nä vi hittade inte så mycket, ingenting om jag ska vara ärlig. Så vi åkte till Köping istället där Emma köpte nått plagg som liknade cykelbyxor :)

Nu ligger jag i soffan & funderar på vad jag ska hitta på. Det är fint väder ute så vill inte sitta inne. Men vad ska man göra ute då? Ikväll ska vi äta på Secilia med några tjejer, kommer bli mysigt tror jag :)

Ska röra mig härifrån & se om de finns nått vettigt att göra, men jag tvivlar på de :)

puss
j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0