mmmm high boot

Vandrade runt på Marieberg & Ikea idag, där trivs jag :) Hittade även min nya kärlek på Marieberg. Ett par stövlar! Så när vi kom hem sen tog jag bilen tillsammans med Hanna, Natalie&Jossan till Köping för att inhandla dom & nu står dom här brevid mig :)

Sen ikväll har jag tagit mig en promenad med Emma,Elin & Jossan. Slutade med att vi skildes åt & Elin följde med mig hem för att äta en äcklig torr bulle, haha. Skjutade hem henne för ett tag sen & nu funderar jag på att sova. Imorgon ska vi gå till Håges på morgonen & köpa färskt bröd till frukost som vi gjorde för någon sommar sen. Sen blir det frukost mys här hemma!  :)

Ska försöka sova nu, vi hörs imorgon.

Puss&godnatt ♥




Stövlarna jag köpte idag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga som fan! :) örebro örebro,har du hittat nåt snyggt att kolla på där lr? höhö ;) puss

2009-09-02 @ 23:02:51
URL: http://carrohaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0