nyktert? nä ;-)

Ja & rodden gick bra igår? ;) Kanske skulle ha försökt rott nyktra så hade de kanske gått bättre, eller inte? haha. Kul hade jag iallafall & vi bjöd på oss själva :) Efter förlusterna så dränkte vi våra sorger i sprit på ågården, de gillade vi! Ramlade hem full&go vid 2 nångång & somnade.

Idag har det varit en tung dag, baksmällan slog till. Ganska så ordentligt idag tyvärr. Men jag ska nog överleva kvällen också. :) Ska ta & städa lite nu sen göra mig iordning. Ikväll har först mamma&pappa förfest sen är det min tur när dom ger sig av. Sen slutar vi på källarn som alla andra. Hoppas på en kväll som dom andra, då blir det kanoners.

Dags att göra någon nytta nu.
Puss
j ♥

Kommentarer
Postat av: danne

vad snygg du är

2009-08-09 @ 17:34:38
Postat av: Emma

håller med danne,

FAN VA SNYGG DU ÄR! :D

2009-08-19 @ 10:36:01
URL: http://emgoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0