vart tog såsen vägen en mysig kväll som denna? :)

Jäklar vad statusen ökade bara för jag skrev ner några tankar :)
Undra om någon förstog vad jag menade?
Mig spelar det ingen roll för jag ville bara skriva av mig.

Ikväll ät vi några stycken på Secilia, mysigt tycker jag :)
Även om jag inte fick min sås...

Imorgon ska jag städa rummet ordentligt. Har nyss bäddat rent i sängen & det är helt underbart att lägga sig då! Kollar även på Segemyhr nu också, kan aldrig sluta skratta åt dem. Tänk om det finns såna människor i verkliga livet. Det finns säkert någonstans.

Har även funderat på en annan sak. I lördags när vi va på bio i Örebro, då kommer det en massa människor som är uppklädda ända upp till öronen. Vad är dealen med det? Varför göra sig festfin när man ska på bio? Det är ändå ingen som ser nån då & man är ändå fokuserad på filmen annars kan man fundera på vad man gör där. Men men alla gör som dom vill :) Själv sätter jag på mig bekväma kläder när man ska kolla på en film :)

Ska kolla på tv nu & sen blir det sängen. Imorgon vankas det fest som det gör resten av veckan också, hihi :)

Puss&godnatt
j ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: aw, stackars julia :( jag kan gör sås till dig :D

2009-08-05 @ 12:40:16
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: sara

Haha japrecis, nej fyfan ;) Jajamän, ses i dimman! :D

2009-08-05 @ 14:23:58
URL: http://paaintitblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0