garderob rensning

Har tagit mig en paus när det gäller skolarbeten.
Istället har jag börjat städa ur min garderob!
Har länge haft en jäkla massa skit som bara ligger och skräpar.
Sånt som jag inte använder och tror att jag ska börja använda igen
& kläder som är för små.
Men nu börjar jag få ordning på allting.
Har bara kvar att vika in allting snyggt nu
& sen ska jag försöka hålla ordning hela tiden på det.
Så utanför mitt rum nu står det en enorm påse med kläder som ska bort.
Så ska kila över till kusin vitamin ikväll och lämna den där för att se om nått är av intresse för henne.

Nu ska jag slutföra det, sen dammsuga av rummet & slutligen återgå till mina läxor.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0