högskola, filosofi & europakunskap

Då var ja hemma från skolan.
Nu ska jag läsa lite om högskolan & göra ett nytt försök att förstå mig på det.
Jag har beslutsånget över vad jag ska göra i höst.
Vill lite av varje tror jag. Men inte sitta hemma, för de får jag inga pengar för.
Och i den här världen är man självklart beroende av pengar.

Ska kanske slänga ett öga på filosofin också,
ska skriva vad jag tror att verkligheten är eller nått sånt.
Flum ämne så det är väl kanske bara att slänga ihop några ord?
Jag får göra ett försök som sagt.

Visst jäklar, måste få klart europakunskapen också.
Bäst att sätta fart på en gång.


ha en bra måndag


Kommentarer
Postat av: Carro

okej.. du får väl höra av dig någon dag du har tiden och viljan att träffa mig då.. haha

2009-02-09 @ 16:12:31
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0