Josefine

Hmm, läste nyss Josefines blogg.
Josefine? Brukar jag kalla henne för det?
De tror jag inte, brukar nog bli Jossan, eller Kossan ;-)

Men hursomhelst.
Hon skrev ett par fina rader om "J".
Och då tänkte jag, undra vem det kan vara?
Det skulle ju kunna vara mig hon menar,
eller ja det finns en hel drös med människor vars namn börjar på J.
Skulle till och med vara henne själv hon menar.
Nä nu ska jag inte bli för ego här i bloggen och bara tänka att det är mig hon skriver om ;-)
Hon menar säkert en person hon tycker väldigt mycket om. :)

Nu blev det här ett inlägg tillägnat Jossan.
Men de är hon värd, för hon har ju tillägnat nått inlägg till mig också :-)

Så puss på dig Josefine, jossan, kossan min älg&karlsson på taket kompis ;-)





Kommentarer
Postat av: JOSS!

haha, skön du är.

I really love u!

2009-02-18 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0