klagomål

Blev en fika på stadsgården med Malin, Johanna & Jossi :-)
Sen följde Jossi med mig ut till donken som sällskap i bilen.
Intjervjun gick bra tycker jag, så nu är det bara att vänta & se.

Sen vart det träning & efter det en promenad med Johanna :)
Nu sitter jag i soffan & snart är det dags att packa inför morgondagen.
Då bär det iväg till Romme med August, Klara & Anton.


Fick ett klagomål att det saknades en person på bilderna i förra inlägget, så jag lägger ut en bild på henne nu ;-)


M Y   L I F E   W O U L D   S U C K   W I T H O U T   Y O U   T O O   <3

Men nu ska jag kila, sen sova så jag orkar upp imorgon.
Halv 8 åker vi, & inte har jag någon att dela körningen med heller.
Så de blir väl en cirkus 30 mil jag får köra imorgon sammanlagt.
Sen på kvällen blir det mat hos faster Lotta :-)

Packa & sova var det ja.
godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0