ledig onsdag

Sitter i sängen nyduschad. Ska nsart skriva en sammanfattning av August Strindberg, för klockan 2 ska ja iväg till skolan på min lediga dag och göra de förbaskade provet. Men sen har jag det gjort och får bocka av en sak på min "att-göra-fram.till-studenten-lista" det är skönt. Men nu måste jag skynda mig för jag har en del saker att göra innan provet skrivs. Om en timme ska jag hämta Elvira på dagis sen hem till dom ett tag & hjälpa Klas att barnvakta 2 bebisar + Elvira. Så ska jag försöka hinna plugga en massa där under tiden. Önska mig lycka till. Just ja, sen kanske jag & emma tar bilen till Örebro, men hon skulle fundera på om hon hade råd eller inte. Så Emma, hur blir det? :-)

Nu måste jag göra mig klar om allt ska gå vägen.

tjing på er ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0