lycka?

Blev gympa med Matilda ikväll.
Nu har jag nyss tagit mig en dusch och ska sätta igång med pluggandet igen.

Läste Maddes blogg där hon hade skrivit om lycka.
Och då satte hjärnan igång här. Vad är igentligen lycka för mig?
Att få ett bra resultat på ett prov, att få umgås med mina nära & kära,
att veta att jag det här halvåret tar studenten med mina bästa?
Ja allt det där är lycka för mig plus en massa andra tusen saker som jag inte kommer på nu.

Men jag vet en sak som inte är lycka för mig just nu och det vil jag bara få överstökat så fort så möjligt.
Och snart ska de få sitt slut också.

Nu måste jag verkligen få klart en del av arbetena jag har.

Puss





undra kan man alltid göra...

Kommentarer
Postat av: elin

juliet..du börjar också skriva lite i gåtor nu! ;)

2009-02-18 @ 22:04:29
URL: http://niledron.blogspot.com
Postat av: madde

håller med elin. nu är det jag som är den nyfikna struten ;)

2009-02-19 @ 05:58:18
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0