nyfiken i en strut

Läste nyss bloggar och som vanligt blir jag nyfiken när folk skriver i gåtor... Men det var kanske inget ovanligt när det gäller mig, eller vad säger ni? ;-) Nyfiken i en strut & i struten tittar Julia fram, som elin brukar säga ;-) Har spelat sims inprincip hela kvällen, men tog mig en paus & gick en promenad med mamma. Möte moster & Mio så fick sällskap av dom ett tag, sen fortsatte jag och mamma sista biten själva.

Imorgon ska jag ta mig till skolan för endast en lektion. Känns sådär, men vill inte få mer onödig frånvaro så det är bara att bita ihop. Är ju ledig onsdag & fredag den här veckan, så jag ska inte klaga :)

Nu ska jag sova, eller ja kolla om det finns nått bra på tv annars slocknar jag nog ganska så snabbt.

godnatt (:

Kommentarer
Postat av: madde

hihi, tack :) vad snäll du är!

2009-02-04 @ 07:14:13
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0