rygg värk

Så ligger jag i min nybäddade säng.
Masagen ikväll gjorde ont, men den var välbehövlig.
Gud vilken hemsk rygg jag har!
Och värker gör den fortfarande :/

Men nog om det, imorgon är det fredag & helg!
Då blir det lite jobb hos mamma efter skolan,
sen på kvällen ska jag mysa med Malin, Johanna & Carro :)
Och på lördag tar ja, mamma, Anna & Matida vårat pick&pack och beger oss iväg till Rom! :)
Ska bli skönt att komma bort ett par dagar :)

Nu ska jag kolla på Sveriges värsta bilförare sen sova!

godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda S

Hej Jullan! Hoppas att ryggen blir bättre och att ni får det toppen i Rom :) Hälsa Marie, mamma och Pulda!

Puss och kram!

2009-02-20 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0