sendrag

Blev en promenad med Natalie efter handbollsträningen. Gick överallt och ingenstans & pratade om inprincip allting :) Sen slog jag mig ner i soffan tillsammans med min familj och fick ett hemskt sendrag i foten! Så det har varit fokus på det resterande av kvällen & tyvärr har det inte släppt än fast vi försökt med ja allting, så här sitter jag med värk i foten.. Men pappa sa att de med största sannorlikhet kommer gå över tills imorgon och det hoppas jag på. Och skulle det bli värre under natten lovade August att lägga telefonen brevid sängen så ja skulle kunna ringa i nödfall så lovade han att springa ner & hjälpa mig, haha ;-)

Imorgon är det fredag och jag är ledig. Passar mig perfekt, ska bara slappa heeela dagen lång :) Eller ja, vid 11 ska jag & Jossan kila iväg till skolan iallfall, för det vankas lasange till lunch & det är vi inte sena med att tacka ja till :) Sen blir det nog en promenad med Hanna. Ja som sagt det var mina planer inför helgen. haha.

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kika på en bra film sen sova gott :)

g o d n a t t  : - )





Jag vill ha 90-lags reunion snart ;-)

Kommentarer
Postat av: elin

klart som fan vi ska ha 90-reunion! snart så, snart så ;)

2009-02-05 @ 22:54:26
URL: http://niledron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0