tragisk händelse

Matchen nämner jag inte. Pluggandet med Malin&Joss gick bra :-)
Hämtade Elin, vi for till Satoil och nu bänkar vi oss framför Beck.

Nyss hände en mycket mycket tragisk händelse...
Jag plockade undan lite på mitt rum & såg att Puff hade en vit fläck på sig,
jag gick fram och kollade var det var, och han hade ett stort hål på magen!
Så nu har jag spolat ner mjölet i handfatet, men kroppen kommer jag att behålla!
Min lilla Puffis, saknar dig redan. Men jag hoppas att du har det bra hos Piff nu.

Blev ett ganska deppigt inlägg. Men Elin fick sig ett gott skratt.

Nu ska jag vara social med henne.

hejdå ...


Kommentarer
Postat av: sandra

men julia! det var en ballong med lite mjöl i! och lite garn som hår, var ju inget djur direkt ;) haha

2009-02-09 @ 21:48:55
URL: http://perfectmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0