vad ska man skriva här då?

Blev ett sent blogginlägg idag.

Efter skolan så åkte jag&jobbade lite.
Sen hämtade jag upp Johanna så åkte vi till Köping & små shoppade lite :-)

Annars så har jag inte gjort så mycket mer än att ja umgicks med Johanna, Malin&Carro ikväll :)

Jag har ingen aning om vad ja ska skriva i detta inlägg nu faktist.
Får samla nya ideér och tankar i Rom.
Men på onsdag kväll är jag tillbaka och bloggar igen :-)

Nu ska jag sova & imorgon måste jag upp tidigt och packa.
För det har jag inte gjort än!?
Men vet nästan allting som jag ska ha med mig, eller ja, det hoppas jag.

Men nu ska jag sova.
Skriver nog några rader imorgon innan det bär iväg!

godnatt :-)




åhh känns som om någon har slagit mig med ett järnrör i ryggen, fan vad den värker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0