balklänning

Ligger helt utslagen i sängen . Jag är helt slut känns det som.

Åkte iallafall till Örebro med Anton, Jonte och Jossan. Killarna hittade kläder & jag hittade mig en balklänning :) Super nöjd är jag nu! :) Så ska bara fundera ut hur håret ska se ut och se om jag hittar några skor, sen är jag klar antar jag, eller ja ska väl hitta nån slags väska men det får bli ett senare problem :)

Ikväll blir det umgänge med Elin, Jenny & Malin. Vi ska kolla på let's dance har jag bestämmt, för jag vill kolla på blondinbella som jag inte är ett sånt stort fan av. Men de visste ni kanske redan? ;p

Nu ska jag kila upp till mamma och berätta om klänningen.




byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0