första poänget

Hjälpte Hanna idag på deras match & det blev en förlust, sen efter de hade vi match & tjejerna spelade kanonbra! Svetten rann om både mig och Jessica under hela matchen & det resulterade till 10-10 ! :D Så vi tog vårat första poäng idag! :D Synd bara att alla inte verkade glada efter matchen. Tråkigt men sant, men jag är inte mer än människa det ska du veta!

Ikväll är mormor och morfar här. Vi har ätit tacos & nu spelar vi bingolotto. Mormor & jag är nära vinst hela tiden. Men nää, nära skjuter ingen hare som man säger.

Och imorgon börjar skolan för mig. Ska bli skönt på ett sätt för att komma in i rutiner igen.

Men nu ska jag kolla på tv igen.
hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0