fyllechaffis, stockholm, utgång = min helg

Har inte blivit nått bloggande i helgen, men har knappt varit hemma så.

I fredags kollade jag, Johanna, Malin & Elin på Let's dance och sen kom Emma för vi skulle vara fyllechaffisar. Efter många om och men så fick Emma åka till Köping och jag till Eskilstuna och blev sittandes i en bil i Eskilstuna i 2 timmar. Kom hem vid halv 4 & halv 8 ringde klockan på morgonen. Då var det bara att pallra sig upp för att åka till Stockholm med Klara & Alexandra. Vi shoppade lite och kollade på musikalen High school musical. Helt okej tycker jag om själva handlingen, men dansarna var grymmt duktiga. Sen hoppade vi in i en taxi och tog sedan tåget hem till Arboga. Väl hemma halv 9 skyndade jag mig hem för en snabbdusch & for sen vidare till Hanna där tjejerna var & krökade. Så korkade upp direkt och gjorde mig iordning. Sen fram emot 11 åkte vi till källarn. Helt okej kväll tycker jag :) Somnade gott runt 5 imorse. Vaknade vid 12 idag & runt 1 kom Elin sen gick vi till hallen & där har jag varit tills nu och kollat på handboll.

Det var min helg.

Så nu väntar jag på att Hanna ska höra av sig sen ska vi ut och gå. Senare ikväll blir det kinamat med The black ;-) 
Orkar inte vänta tills Hanna ska höra av sig, så jag skickar iväg ett sms till Hanna och se vad hon har för sig för nu är jag rastlös ;-)

Puss Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0