home again :-)

Hemma efter en vecka i sälen med ett gäng störtsköna människor :-) Har blivit enheldel skidåkande, alkoholintag & mycket annat :) Jag är helnöjd med veckan & hoppas att alla andra också är det :)
Vi kom hem en dag tidigare för att vi är några som vill gå ut på hemmaplan ikväll & så blir det :) Så ska snart göra mig iordning inför kvällen. Känner att den kanske inte blir överdrivet lång för min del, är som sagt ganska trött efter denna vecka ;-) Men ska vara social ett tag iallafall :)

Nu ska jag blåsa håret sen platta ner det förengångskull, det var inte igår jag gjorde det.


Segertåget spelas just nu för fullt i mina högtalare ;-)
Ha en bra kväll gott folk
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0