jag var ganska bra på ping, men jag var sämre på pong

Sitter och kollar på idrottsgalan med min familj just nu. Helt okej, bra musik & bra underhållande av Björn & Robert ;-)
Har varit en ganska slapp dag idag, men även lite plugg. Tog mig också en promenad med Fiffi ikväll.

Fick föresten reda på en av mina läsare idag, Fannys mamma Nina :)
Så hej på dig Nina om du läser det här :) Hoppas allting är bra med dig :)

Så om de är nån mer som känner för att avslöja sig som en av mina läsare, så kör på ;-) 

Nu ska jag krypa ner i sängen, orkar inte kolla klart på idrotsgalan, eller ja kanske kollar nere på mitt rum. Då gör det ingenting om jag somnar.

Godnatt :-)





Jag var ganska bra på ping, men jag var sämre på pong ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0