let's dance

Kom hem från Malin för ett tag sen där jag spenderade min kväll :) Ja fick mig ett gott skratt när blondinbella dansade, jag gillar inte den tjejen alltså. Jag kan inte säga allt som jag stör mig på, men det är mycket. Laila Bagge dansade iallafall jättebra tyckte jag :) Nu ligger jag i sängen och ska kolla på ett avsnitt av skärgårdsdoktorn sen sova. Imorgon är det match i örebro, sen ska jag hem och se lite av a-lagsmatchen och efter det vid 3 ska jag på julgransplundring hos min kusin. Till kvällen blir det att kolla på Materix (stavning?) hos Linda med henne, Elin & Madde eftersom vi struntade i skolan idag när dom kollade på den där.

Glömde föresten skriva i de tidigare inlägget att ja följde med Jossan hem en snabbis för att kolla på hennes balklänning. Och den var superfin! Hon var verkligen jättefin i den! :) Så nu vill ajg att det ska vara dags för balen !!! Men tiden går fort, för fort ibland. 

Nä nu ska jag leta rett på avsnittet av skärgårdsdoktorn sen sova.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0