min extremt roliga dag

Skola, handlade med mormor, träning, föräldramöte, handla, soffan & nu blir det sängen. Så har min dag sett ut. Rolig? Kanske inte. Höll föresten mitt underhållande tal idag fast jag hade tänkt strunta i det. Men blev en improvisation och jag är nöjd med min insatts.

Imorgon är det fredag & helg! Så imorgon blir det slappisdag, ska kanske ut & springa med Klara också ;-)
Sen lördag då bär det av till Stockholm med Klara&Alexandra för lite shopping och kolla på High school musical, alltså musikalen. Sen på kvällen när jag kommer hem blir det utgång här i Arboga :) (d)

Men nu ska jag krypa ner i sängen, är jätte trött.. som vanligt.

g o d n a t t

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ;)

2009-01-22 @ 22:38:42
URL: http://niledron.blogspot.com
Postat av: Carro

hörru tokfia, jag är nästan lite sugen på att följa med er ut imorgon, hihi.

2009-01-23 @ 17:46:22
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0