rensa tankar

För er som ville veta så skippade jag duschen igår kväll och tog den imorse :) Jag gick ner & la mig framför datorn där ja hade laddat ner Jalla jalla. Var 100 år sedan jag såg den, så fick mig några skratt innan jag somnade mitt under filmen. (som vanligt).

Igår när jag kom hem efter skolan så tog jag mig en promenad. Jag kände att jag var tvungen och försöka rensa tankarna ensam med musik i mina öron. Och det fanns mycket att rensa ur. Endel roliga saker & vissa mindre roliga.... Vet inte om jag kom fram till nått bra, det är svårt just nu, många tankar & frågetecken som snurrar i huvudet... Men en sak fick jag ut av det, en riktig hemsk spänningshuvudvärk. Kanske allt ont i mig som vill ur? Hur som helst den försvann senare på kvällen, tur det.

Nu är det en ny dag & inte vilken som helst. Det är en underbar fredag! Då menas det med att det är helg nu. Och planerna inför den är väldigt lugna. Blir en massa handboll på lördag och 1års kalas på söndag för lilla Noel :)
Ikväll ska jag slappa järnet med tjejerna om det nu blir så, för Malin skulle på kalas & Johanna är sjuk. Men jag hoppas iallafall på att min lilla Ellabella ställder upp på de traditionella fredagsmyset? :-D

Nyss skrev vi klart våra disskusionsfrågor på filosofin. Alltså jag förstår mig inte på det ämnet. Flummigt & konstigt är bara förnamnet på det. Och nu ska jag jobba med någon examinationsuppgift, vad jag nu ska skriva om det? Sen ska jag och Elin göra klart ett arbete som dom andra gjorde i onsdags på ekonomin.

Nu har jag nog ingenting mer att skriva. Blev ett ganska långt inlägg idag, och det är inte ofta det kommer såna, så läs & njut ni som orkar :)

Just ja! Ska hälsa till er som läser från rara&gooa Madeleine som sitter här brevid mig! :)

Ha en bra fredag & en trevlig helg!
PussJulia!

Kommentarer
Postat av: emma :)

elin ska kanske med mig på hockeyn sörru ;) men hon kan ju komma in efter den o mysa! höhö

2009-01-30 @ 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0