tänkt om

Jag har börjat tänka om när det gäller mitt liv efter studenten. Jag har alltid sagt att jag ska jobba och absolut inte sätta min fot i skolan nått mer. Men jag har börjat läst lite om vad som gäller på högskolor och det är inte alls som på gymnasiet. Vem vet, det kanske är någonting som kanske passar mig, och jag hoppas det. Ska åka iväg i februari med skolan och besöka mälardalens högskola i Västerås. För det är så långt jag har tänkt. Jag vill läsa där & läsa beteendevetenskap isåfall. Och flytta hemifrån det kommer jag inte ha råd med som jag alltid har sagt, så då får jag börja pendla. Jag hoppas att det kommer passa mig så jag kan göra någonting vettigt med mitt liv. Nu är det bara att hålla tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0