bloggtorka igen?

Det blir väldigt glest här på bloggfronten men jag ska försöka bättra mig lite.

De senaste dagarna har jag jobbt på donken & det går bättre & bättre hela tiden. Jag ger verkligen alla som jobbar där en eloge för hur stressgt det är med otåliga människor hela tiden, men alla fixar det jättebra! Så igår jobbade jag till 23 sen tog jag mig hemåt i mmp. Tänkte att jag skulle sova på en gång, men istället hämtade jag upp Fanny så gled vi runt i bilen ett tag & slutligen hamnade vi hos Linda där det festades för fullt. Runt 1 åkte vi hem & jag slockande ganska så snabbt.

Idag vaknade jag runt 11 & planerna var att åka till parken zoo, men efter nån fundering inser jag att det är bäst att spara pengarna, mora träsk är ju faktist inte så bra ;.-) Så väntar nu på att Elin ska sluta vilket är om 2.5 timme, så ska se vad jag kan hitta på tills dess. Måste verkligen städa, så ska kanske ta tag i det. Men jag läste att det var fint väder ute, så kanske skjuter upp det till ikväll. Aja det visar sig sen. Nu ska jag inte jobba fören på onsdag, så ska bli skönt att vara lite ledig de här dagarna.

Ska ta mig upp ur sängen nu.
PuSs
/ j.t ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0