grill&vinkväll

Ingen Elmer&Elvira hemma, så jag tog bilen förbi Natalie istället! :-D Sen så förberedde vi oss inför kvällen & vid 5 åkte vi till Jossan. Hoppade studsmatta, gjorde oss iordning, grillade & drack vin med en massa sköna människor som ramlade in sen :) Har haft en jättemysig kväll igen. Sen började tröttheten krypa sig på & jag fick skjuts hem. Nu blir det att ladda om batterierna inför imorgon&lördag.

Skrev igår att familjen hade kommit hem igen. Men nu när jag kom hem ikväll var det helt tomt, då hade alla flytt ut till stugan igen så jag har huset för mig själv! Ja klagar inte, tycker om min familj men också att ha huset för mig själv ;-)

Ska slå på en film nu & sova sen.

Vi hörs imorgon! :)

godnatt
j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0