i do not hook up

mm en låt som har fastnat på hjärnan.

Det slutade med att jag&Natalie tog bilen ut till stugan & la oss på bryggan. Har väl förhoppningsvis fått lite mer färg nu. Sen tog vi en tur med båten också, första gången i år för mig & jag gillar det lika mycket varje gång! Nu ligger jag helt utslagen på soffan. Ska snart ta mig i kragen och fixa lite mat, men fan vad jobbigt det är när man inte orkar. Sen ska jag ta mig en dusch & fixa. Ikväll blir det Vinbäcken men vilka vi blir står oklart än, men jag hoppas att vi får kul, vilket vi brukar få så. ;-)

Ska ta mig till kylskåpet & kolla vad det finns där.
Jag blev sugen på pasta nu!
ovanligt?
Kanske för det är de ända jag kan laga som blir bra, haha.

Ha en bra kväll
Puss
j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0