kanonkväll!

Nä ni kanske har rätt, jag var nog inte helt nykter när jag skrev de senaste inlägget i onsdags ;-)
Men jag gillar jobbet.

De senaste dagarna har jag jobbat lite, kalasat & bara slappat. Igår slog vi till på fest igen med mina brudar. & hur kul hade vi inte? ;-) Tappade bort mobilen ett tag, men det visade sig visst att den låg hemma. Somnade runt 4 efter en liten efterfest här hemma. Så funderar på om jag ska ta mig upp & städa, för det ser inte så jätte trevligt ut där uppe tror jag. Senare ska jag ta mig iväg för jobb i cirkus 7 timmar, men det blir pengar! Ska försöka få med mig nån att käka bakismat på stan också för jag orkar inte laga mat, hehe.

Tack för igår föresten! :-D



Nu ska jag göra nått åt röran där uppe.

PUSS JULIA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0