lite spontant sådär kanske

Blev en tripp till Stockholm igår med la familja. Vi strosade mest runt på stan & så :) Idag var vi på ett museum, vilket är ett av de bättre jag har varit på & jag är inte ett storälskare av de förutom det här & polismuseét :) Sen knallade vi runt på stan & så åt vi lunh nånstans, sen bestämde jag mig hux flux för att jag ville klippa mig & sagt & gjort så blev det, lite spontant sådär. Så jag kilade iväg till ett ställde som hade drop in & fick en tid efter 5 minuter. Resultatet blev bra tycker jag, får se om jag lyckas få till det imorgon också ;-) Sen tog vi bilen & åkte hem igen. & ikväll har jag bara umgåts med Hanna&Natalie :-)

Så nu ska jag slå på en film sen sova.

Puss&godnatt
// J u l i a  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0