miss my favorites

Hej!

Har inte haft någon ork till att blogga dom här dagarna, sen tycker jag att de är för fint väder för att sitta framför datorn. Har jobbat klart hos mamma nu ett tag, sen ska jag tillbaka i augusti & göra klart en sak. Så nu jobbar jag bara på donken. Ställde mig i kassan igår. De gick si&så. Går bra när det är lugnt med folk, men när det blir långa köer med hetsiga hungriga människor & man inte kan hela systemet, då blir de svårare vill jag lova. Men som man säger, man lär sig av sina misstag ;-)

Idag har jag lekt med Elmer, vi har plaskat i hans pool & busat runt. Sen kollade jag runt lite mer på utlandsresor. Nu ska jag fixa till Augusts hår sen sova, imorgon väntar en arbetsdag mellan 10-14 sen får vi se vad som händer & sker.

Godnatt
/ j ♥



it feels like the feelings disappear now, right?



Saknar mina sp favoriter!

Kommentarer
Postat av: Malin

miss u too!

2009-07-02 @ 22:58:18
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va fina tjejer! :)

2009-07-04 @ 15:28:12
URL: http://carrohaglund.blogg.se/
Postat av: Caroline :)

va fina :D

2009-07-04 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0