mmm tagga nu! ;-)

Lönen har kommit!
iiiiih en lycklig julia :)

Så efter jobbet åkte jag Hanna&Sofia till Ikea & Marieberg. Kom hem med matskålar till missan & lite kläder :) Men ingenting som jag kan ha imorgon, så ska rota igenom garderoben imorgon & se efter vad som finns där.

Sitter & konverserar med Natalie nu på msn, vi skriver bajen ramsor till varandra för jag kan säga med största sannorlikhet att det kommer sjungas några såna imorgon, eller vad säger ni brudar? ;-D Jag är så jäkla taggad! Vill bara öppna första cidern & köra igång med mina tösabitar!

Men innan vi ska det ska ju jag & Natalie utmana ödet & ta oss ut på golfbanan igen. Det var inte igår vi gjorde det haha. Men nu är vi back igen, så Annika Sörenstam, släng dig i väggen för nu kommer vi! ;-)


Dags att sova nu så jag orkar med morgondagen.
Puss&godnatt på er!
j ♥





mmm vi är bajen från sööder, vi är grönvita bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0