my last days

Så blev det bloggtorka igen i några dagar, haha.

I fredags blev det jobb&fest. Igår blev det en bakisdag. På förmiddagen gjorde jag inte så mycket men på kvällen umgicks jag med Hanna, Elin, Jenny&även Madde ett tag :) Vi gled runt i bilen för det mesta & när de andra gick hem bosatte jag & Hanna oss i bilen. Skjutsade runt på fulla människor & var lite överallt :) Kom hem vod 3 & somnade gott.

Nu håller jag på att fundera ut nån bra mat. Funderar på att grilla lite för det var jätte länge sen jag gjorde det. Så det får nog bli så. Måste passa på att ta vara på tiden nu när jag är själv hemma för imorgon kommer August hem. Sen ikväll vankas det jobb mellan 16-21. Blir även jobb imorgon också såg jag, men sen är jag ledig tills på fredag :) Har redan börjat tagga inför nästa helg! Man ska ju vara ute i god tid ;-)

Ska börja med maten nu & fixa med tvätt sen.

Puss
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0