mysigt pysen :)

Igår blev det en bakis dag efter en rolig kväll på Vinbäcken :) Avslutade med fylle käk hos Carro&Mats, tack för de :) Sen gick jag till Fiffi & somnade där. Vaknade några timmar senare av en hund som slickade mig i näsan, mysigt pysen :)

Idag är det bara jobb som står på schemat. Började 12-16 & nu ska jag snart tillbaka för ett pass till mellan 19-23.30. Kommer nog somna ganska så snabbt sen kan jag tänka mig. Imorgon kommer det nämnligen vankas jobb igen, då mellan 11-17, sen även söndag kväll. Men jag får tänka pengar pengar pengar så kommer det gå bra.

Nu är det dags att röra sig, måste tanka bilen också.
Hoppas att det här passet går bättre än de tidigare idag.
Har fått huvudvärk nu också, fan.
Men jag hoppas att de inte är så mycket folk som tidigare idag.

Ha en trevlig kväll & om ni har tråkigt vet ni vart jag finns ;-)
Puss
j ♥

Kommentarer
Postat av: madde

jag trodde jag jobbade mycket! ;-) jag skulle kunna sova kvar på soffan i personalrummet! det var länge sen vi sågs! måste bli ändring på det :) någon gång när jag finner en lucka på mitt schema!

2009-07-31 @ 20:48:27
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack själv! askul natt :D

2009-08-11 @ 00:22:16
URL: http://carrohaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0