oh sweetheart

Efter städningen kom Jossi och hämtade upp mig & Elin så hämtade vi upp Hanna och åkte ut till donkan för bakis mat :) Sen har vi glidit runt i bilen ett tag, hämtade även upp Natalie så åkte vi hem hit & bänkade oss framför tvn. Nu har dom åkt & jag ska ta bilen till Statoil & se om dom har den nya Wallander filmen kvar vilket jag hoppas på. Hoppas också att Hanna kommer tillbaka & gör mig sällskap till den.


Imorgon vankas det jobb mellan 12-15.30 sen tar jag bilen till Örebro.

& det är lön imorgon!

Det kommer bli dagens lycka, tro mig! ;-)


Ska kila iväg nu.

puss
j ♥




Oh, sweetheart, put the bottle down
You've got too much talent .


Kommentarer
Postat av: kungempa!

har det kommit ännu en till? =D

2009-07-23 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0