sunny wednesday

Hej!

Vaknade vid 9 av ett sms från Elin, hon hade rast så hon kom hit & hälsade på ett tag. Sen när hon gick tog jag mig upp ur sängen. Nu funderar jag på vad jag ska göra av denna förmiddag. Prio ett är att hämta hem bilen som står hos Natalie, sen ville Sofia bada men jag är ju en sån badkruka så vet inte riktigt om jag vill det. Men vara ute i solen det ska jag när den väl är framme :) Måste passa på när himlen är helt blå! Ikväll ser det ut att bli utgång.

Ska ta mig nått att äta till frukost nu om jag hittar någonting som faller mig i smaken. Kan tillägga att jag är väldigt kräsen när det gäller frukost för den som ville veta.

Ha en bra dag ute i solen!
Puss
j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0