tomorrow it's to late

Ja vad ska man ta sig till egentligen ?

Filmen vi såg var Tretton var hur länge sen som helst sen jag såg den, men den är fortfarande inte så bra men nu har jag sett den igen. Så nu gör vi ingenting igentligen, äter & pratar. Men jag klagar inte för det :)

Just nu känner jag mig lite vilsen igen i mina tankar. Men jag läste Elins blogg tidigare, hon&hennes far har så rätt. Varför ångra det man har gjort? Man kan ändå inte få det ogjort så istället kan man sluta älta sina gamla problem. Det är iallafall vad jag ska försöka göra nu. Jag kan ju tycka om att få älta lite gammalt ibland, men jag ska göra mitt bästa.

Man lever bara en gång som en person sa till mig en dag.
Ta vara på det, imorgon kan det vara försent.

Nu ska vi kolla på So you think you can dance sen blir det sängen för mig. Imorgon ska jag ställa klockan tidigt för at hinna städa innan jobbet.

P U S S  J U L I A  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0