tjejbil?

Godmorgon!

Igår hade vi spelkväll hos Natalie, hur kul som helst! :-D Sen satt vi och pratade en massa & skrattade :) Jag hade en toppenkväll med mina fina vänner! Vid 2 var jag hemma & somnade gott.

Idag vet jag inte vad som ska hända & ske. En rolig roadtripp vore inte fel, men som sagt var vi har ju inga pengar ;-) Tänk om allting kunde vara gratis vad enkelt allting kunde vara då! :) Sitter också & disskuterar bilar på msn med Linda. Vi ska meka med våra bilar idag,  jag ska byta framlyse på min & hon ska göra nått annat med sin bil. Men hur fan gör man? :s Varför kan inte någon bara uppfinna en tjejbil som aldrig går sönder? Tänk vad bra det skulle vara då! :-D POm någon påhittig uppfinnare läser det här kan ni fundera på våran idé!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen kommer nog Elin förbi.

Ha en bra dag vad det nu är för dag, det har jag ingen koll på längre ;-)
Puss
// Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0