baby play the right music

Då har jag vart i Västerås.
Kom hem vid 6 typ.
Inte så roligt där kanske, men jag & Malin larvade runt så det  blir lite roligare ;-)
Nu har jag inte gjort någonting, jag har så fruktansvärt tråkigt.
Vill bara lägga mig & sova.
Men måste vänta tills mormor ringer om jag måste hämta henne i Västerås.

Beställde föresten en klänning från Nelly också.
Ska bli kul & se om den passar mig. Har inte allt för höga förväntningar om den inte skulle det, så blir jag inte besviken.
Jaha vad ska jag ta & göra nu då?
Fundera ut vad jag ska ha på mig på midsommar, för klänningen hinner nog inte komma tills dess.
Kolla på en dålig film kanske? Jag vill kolla på Mamma Mia, men våran film har gått sönder :/
Funderar också på om jag ska välja ut en bra bok att läsa i sommar. & ja jag vill läsa en bok. Någon som jag får välja själv & tycker är bra. Kan vara en skön avkoppling på kvällarna nu när jag jobbar & står i.
Imorgon ska jag vara barnvakt på lunchen också, kan bli skojsit.

Nä jag måste göra nått vettigt, det här håller inte!
Det blir bara en massa onödigt babbel som vanligt.

Eloge om ni läser det.

/ Skrivglad Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

vad för klänning? :D och du, du kan få låna den där 14 år till salu om du vill :)

2009-06-17 @ 08:26:12
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0