birthday kids

Igår sa vi hej då till Heleen som åker hem imorgon. Det var väldigt tråkigt, men hon kommer tillbaka en sväng på medeltidsdagarna. Annars får man ta sig en tripp till Belgien om man vill träffa henne. Vi var hos Sara igår & sa hejdå. Där grillade vi & fikade, så man var extra mätt när man kom hem. Sen tog jag mig en kvällspromenad med Elin&Madde. Mycket trevligt måste jag säga, :)

Imorse var det tungt stt gå upp, men vi tog oss igenom dagen fram tills kvart i 3 Hannes & jag, sen gav vi upp. Nu ska jag dammsuga huset & se över lite kläder tills på lördag. Kan tänka mig att jag stupar i säng efter det¨så det blir nog inget mer skrivande här idag.

Men imorgon är det sista arbetsdagen för den här veckan! Ska bli skönt att få vila upp sig några dagar.

Städa var det ja.

Ciao bye
/ Julia ♥


Grattis till Linda som fyllde igår & Johanna som fyller idag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0