bordsplacering

Har handlat inför slutspurten & studentmiddagen nu.
Så hoppas att vi inte glömde någonting.

Sen har jag, Malin&Johanna fixat bordsplaceringen till studentmiddagen.
Det blev så himla svårt att placera ut alla, så vi gjorde det lätt för oss.
Vi lottade vilka som får hamna vid samma bord.
Så då var det slumpen som avgjorde vilka som får sitta brevid varandra.
En del kommer att bli nöjda & det finns alltid någon som inte blir det.
Men tyvärr kan man inte anpassa efter alla fastän man vill.

Jag känner mig jätte hängig idag också.
& extra känslig, vet inte vad det är som spökar i mig.
Men jag hoppas att det ger sig, för imorgon är det full fart mot studenten.
Måste ladda om batterierna inför den kommande veckan!
För nu ska det festas!

Men nu håller jag på att somna.
Ska nog ta en dusch nu & sova sen.
Eller slå på en bra film, det funkar alltid när det gäller mig.
Ska bara komma på vilken jag vill se först.


/ J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0