depp?

Hej!

Igår korkade vi upp ett par stycken här & några timmar senare gick vi vidare till villa där det fanns fler studenter.
Helt okej kväll, men det var kallt & mygg.
Imorse vaknade jag upp & ville somna om på en gång igen.
Men jag tog mig till skolan för en lektion som vi inte gjorde någonting på, så hade lika gärna kunnat stanna hemma.
Efter lunchen kilade jag hem i regn & rusk iallafall.
Mer än så har jag inte gjort idag.
Har bara legat nerbäddad framför soffan hela dagen.
Men nu ska jag hjälpa mamma med städningen här hemma.
Sen ska jag förbi Patrik & slutligen ska jag nog kolla på Mamma Mia med Elin ikväll.

Mer än så har jag inte att säga för tillfället.
Känner att det här är en deppdag i regnvädret.
Hoppas på en mer positiv morgon dag.

Puss ♥



Hoppas inte alla drömmar slår in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0